Veelgestelde vragen

Heb je een vraag, lees dan eerst hieronder of je vraag hier tussen staat. Mocht je het antwoord niet kunnen vinden stuur dan een e-mail naar info@madebycilvie.nl. Je kunt ook telefonisch contact opnemen (Cilvie; 06 - 242 81 996). Mocht ik niet opnemen, spreek gerust de voicemail in of stuur een WhatsApp. Deze worden dagelijks beantwoord. Graag rekening houden met de openingstijden:

Maandag t/m vrijdag: 09:00 - 19:00
Zaterdag: 10:00 - 16:00

Bestellen

Hoe kan ik een item bestellen?
Bij elk product op de webshop staat de button 'Bestellen' of 'Voeg toe aan winkelwagen'. Kies eerst de kleur en het aantal en klik vervolgens op de button. Door op de button 'Winkelwagen' te klikken zie je de bestelling. Vervolgens klik je op 'Bestelling afronden' en kun je de betaalwijze kiezen. Vul jouw gegevens in en klik op 'Bestelling bevestigen'. 

Kan ik hulp krijgen bij het bestellen?
Dat is geen enkel probleem. Neem gerust even contact op dan help ik je verder. Dat kan per e-mail: info@madebycilvie.nl of per telefoon/WhatsApp: 06 - 242 81 996.

Zijn alle producten op vooraad?
Bij elk item staat de voorraad vermeld (wijzigingen voorbehouden). Als je een item in een andere kleur wenst dan op het moment op voorraad is dan duurt de levering wat langer. 

Duurzame Materialen

Wat is er duurzaam aan de materialen?
Het touw wat ik gebruik heeft het standaard 100 Oeko-Tex label, dit betekent dat het geen schadelijke stoffen bevat en puur gerecyled katoen is. De stokken vezamel ik gewoon hier in de omgeving. Verpakkingsmateriaal probeer ik zoveel mogelijk te recyclen en de pakketjes breng ik op de fiets naar het postnl punt.

Doordat het hele proces handwerk is ben je verzekerd van een uniek en natuurlijk product. 

Betalen

Hoe kan ik betalen?
In de webshop kun je de gewenste betaalmethode kiezen. Je kunt veilig betalen met iDEAl, PayPal en achteraf betalen met Klarna (+€1,50). 

paypal betalenachteraf betalen

Wil je liever betalen via een directe overboeking, dat kan door te kiezen voor 'Vooraf overmaken'. Het bedrag kan overgemaakt worden op rekening NL68 TRIO 0379 4068 45 op naam van Made by Cilvie. Nadat de betaling is ontvangen wordt je pakketje ingepakt en binnen 2 dagen verzonden.

Wil je jouw item afhalen? Dan kun je ook kiezen voor 'Betalen bij afhalen'. Op afspraak kan je jouw pakket afhalen en betalen door middel van een betaalverzoek. 

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?
Alle pakketjes worden met PostNL verzonden. Kleine en lichte items worden als brievenbuspakket verstuurd, de kosten hiervan zijn €4,10 (wordt bij de check-out getoont). Grotere pakketjes (tot 10 kilo) hebben €6,75 verzendkosten (augustus 2021). Bestellingen boven €75 (excl. verzendkosten) worden gratis verzonden. 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Items kunnen op afspraak opgehaald worden in Beek bij Nijmegen. Kies bij 'Verzending'; 'Afhalen bij winkelier'. Betalen kan dan bij afhalen via een betaalverzoek. Neem even contact op voor het maken van een afspraak: info@madebycilvie.nl

Hoe wordt mijn bestelling ingepakt?
De pakketten worden in kartonnen dozen ingepakt. Om dit proces zo duurzaam mogelijk te laten verlopen hergebruik ik dozen die ik over heb van mijn inkopen. 

Producten

Kan ik de items bekijken?
De items zijn online via diverse foto's te bekijken. Made by Cilvie heeft geen fysieke winkel. Wil je meer of specifieke informatie over een item, stuur dan een e-mail naar info@madebycilvie.nl

Komen de kleuren in de webshop overeen met de geleverde items?
In principe komen de kleuren overeen. Echter is het katoen handwerk en zal een tweede bestellling kunnen afwijken. Als je vragen hebt over een bepaalde voorraad van een specifieke kleur, neem dan even contact op. 

Mag ik foto's van de items gebruiken op mijn eigen website?
De foto's van de items van Made by Cilvie zijn zelf gemaakt, hier rust dus copyright op. Zonder toestemming mogen de foto's niet gebruikt worden. Wel zou ik het erg leuk vinden als je een foto van je aangeschafte item op Social media wil delen, vergeet mij dan niet te taggen. 

Bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgt? 
Na ontvangst van de betaling wordt de bestelling ingepakt en z.s.m. verzonden. Als de item op voorraad is, is de levertijd 1-2 werkdagen. Als het item in een andere kleur besteld wordt dan dat deze op voorraad is dan duurt de levertijd gemiddeld 7 dagen. Mocht dit onverhoopt langer duren, zal ik contact opnemen. De pakketten worden via PostNL verstuurd, je ontvangt dus een track & trace code per mail. 

Kan ik de bestelling ergens anders laten bezorgen? 
Ja hoor dat kan. Bij 'Uw gegevens' kun je kiezen voor 'ik wens een afwijkend afleversadres op te geven'. 

Klachten & Retourneren

Mijn item is kapot of beschadigd, wat nu?
Wat vervelend! Neem zo snel mogelijk (het liefst binnen 24 uur na ontvangst van item) contact op via info@madebycilvie.nl. Stuur ook even een foto mee, dan neem ik spoedig contact op om een oplossing te vinden. 

Kan ik mijn item ruilen of retourneren?
Dat kan bij bijna alle items. Mocht je toch niet helemaal tevreden zijn met je aankoop dan kun je binnen 14 dagen, nadat je het item hebt ontvangen, terugsturen. Het herroepingsformulier kun je hier downloaden. Stuur vervolgens even een e-mail dat je het pakket terug stuurt, zodat ik weet dat ik een retourpakketje kan verwachten. Vermeld in de e-mail je naam, ordernummer, bankrekening en item dat je wil retourneren. Verpak vervolgens het item goed, het liefst in de originele verpakking. Na ontvangst in goede orde, ontvang je het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug. Kosten voor retourzending zijn geheel voor de verkoper. 

Ruilen en retourneren is niet mogelijk bij een item waarbij maatwerk van toepassing is. Bijvoorbeeld bij het speciaal aanvragen van andere maten, kleuren o.i.d. Twijfel je of jouw item maatwerk is, neem dan even contact op. 


 

 

 

 

 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2021 - 2022 Made by Cilvie | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel